1402-12-11 15:54
288
0
88989
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

تعرفه‌هایی که «برگ برنده» ملت ایران شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رای گفت: هر برگ رأی که به صندوق ریخته می‌شود یک «آری بزرگ» به جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین ظهر امروز در ستاد خبری انتخابات استان گلستان اظهار کرد: امروز یوم الله انقلاب اسلامی است، میزان مشارکت و حضور پرشور مردم فراتر از تصور دشمنان بوده است این مهم برنده شدن مردم همیشه سرافراز را در میدان انتخابات نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مردم حماسه سیاسی انتخابات را با مشارکت حداکثری رقم زدند، افزود: میزان نهایی مشارکت ممکن است عدد بالایی نباشد اما فراتر از تصور دشمنان بوده و خواهد بود، این نشان‌دهنده برتری اراده مردم بر اراده دشمنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان کرد: دشمنان با ترفندها و نقشه‌های مختلف از طریق هجمه‌های سنگین اقتصادی، فکری، فرهنگی و عقیدتی سعی کردند مردم را از حضور پای صندوق‌های رای مایوس کنند اما نتوانست جلوی حضور مردم را در عرصه انتخابات بگیرد.

گرزین با اشاره به اینکه حضور و پشتوانه مردمی باعث عزت و اقتدار انقلاب اسلامی می‌شود، تصریح کرد: برای تحقق این حماسه و افتخار ارکان و نهادهای مختلف حاکمیتی و مردمی زحمات زیادی کشیدند، ما تمام ابزارهای رشد و پیشرفت را داشتیم.

وی افزود: صندوق بین‌المللی پول امسال اعلام کرد سرعت رشد اقتصادی ایران طی دو سال اخیر کسب کرده است که اینها علایم و نویدهای خوبی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان کرد: دشمن با ابزار رسانه می‌خواهد نقاط قوت را ضعیف نشان دهد که باید در عرصه تبیین کارهای موفق را خوب روایت کنیم.

گرزین فتح قله‌های اقتصادی و اجتماعی مولفه‌ای مهم خواند و گفت: وضعیت اقتصادی و اجتماعی گرچه گل و بلبل نیست اما سرعت رشد آن بالاست، تنها خلاء که باقی می‌ماند اطلاعات به موقع است که باید به دست مردم برسد تا امیدآفرینی مردم را افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه روایت پیشرفت بیان کرد: اقدامات خوب دولت در این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف به تصویر کشیده شد که اقدامات بی‌نظیری بود.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.